style of eye

alltså gårdagen var så jävla bra. jag och johanna hade tvåmannafest hos kotte innan vi drog till raw. drack vin och snackade blaj. när vi sen gick ut började vi med öl och samtal med bekanta. när style of eye började spela blev vi galna och dansade överallt. älskar att stå på scen och dansa.. alltså så jävla härlig känsla! när det stängde följde jag och robin med ett gäng till en svartklubb (check, nu har jag varit på en sån) och tog det rätt lugnt. vi letade efter alkohol men vågade inte sno nån så vi dansade lite tills vi bestämde oss för att gå hem till kotte. fram till sex på morgonen drack vi vin och glögg, lyssnade på håkan och rökte under fläkten. robin pratade om tjejer och jag pratade om killar.
så alltså, gårdagen var så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0