"jag ska sticka knivarna i mitt barn"


bild 1 är ifrån idag. bild 2 är ifrån london för er som inte ser det.

idag har jag varit en vända i eskilstuna med johanna. hon letade present till sin lillebror vilket slutade med lite shopping till oss själva också. vi har även käkat på max med kotte och vandrat lite i tuna park.

nästan direkt när jag kom hem somnade jag i soffan och har varit seg sen dess. mamma och jag började kolla på the omen men hon var så trött och valde att gå och lägga sig. inte fan kollar jag på den ensam så det fick bli internet istället.


Kommentarer
Postat av: Jeja

fan vad fin du är!

2010-04-23 @ 23:43:57
URL: http://jenniferbeckstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0